Feliator de pâine care include un sistem de detecţie la distanţă al erorilor şi upgrade-uri software la distanţă
Când unul dintre cei mai importanţi producători britanici de echipamente automate de feliere şi ambalare a pâinii a câştigat o comandă de la o brutărie din Kazahstan, a decis că accesul de la distanţă este esenţial. Era necesar ca upgrade-urile software şi identificarea erorilor să fie posibile de la distanţă din Norwich, Anglia, fără a fi necesară trimiterea unui inginer la 6000 km distanţă, pentru a vizita locaţia clientului.
Iată de ce compania a invitat mai mulţi furnizori de soluţii de automatizare, inclusiv Omron, să propună soluţii pentru adăugarea accesului de la distanţă la sistemul de control al maşinii. “Nu a existat absolut niciun dubiu că Omron a înţeles cu claritate cerinţele noastre şi a ştiut cum să le îndeplinească, într-o manieră eficientă şi rentabilă.”, afirmă Chris Barfe, director Ibonhart. „Omron ne-a prezentat proiecte similare la care a colaborat cu alţi clienţi, toate funcţionând în condiţii excelente.”
Ca atare, s-a luat decizia de a utiliza echipamentul de automatizare Omron pentru toate funcţiile cheie din noul sistem de control.
Omron a furnizat şi a integrat toate echipamentele de automatizare, ceea ce a dus la reducerea duratei şi a costurilor de dezvoltare. De asemenea, toate componentele erau deja disponibile şi optimizate pentru industria alimentară, pentru economisirea de costuri suplimentare.
Mai multe referinţe de la clienţi
![eu collage costumerreference 420x170 v1 sol](https://8z1xg04k.tinifycdn.com/images/eu_collage_costumerreference_420x170_v1_sol.jpg?resize.method=scale&resize.width=160)
Referinţe clienţi
La Omron, ne place să îi ascultam pe clienţii noştri. Am putea petrece întreaga zi ascultându-le nevoile - ne ajută să venim cu idei noi. Şi deoarece ne-am ascultat clienţii care folosesc utilajele de ambalare timp de peste 20 de ani, nu veţi fi surprinşi să descoperiţi că am avut câteva idei foarte inspirate.