Feliator de pâine care include un sistem de detecţie la distanţă al erorilor şi upgrade-uri software la distanţă
Când unul dintre cei mai importanţi producători britanici de echipamente automate de feliere şi ambalare a pâinii a câştigat o comandă de la o brutărie din Kazahstan, a decis că accesul de la distanţă este esenţial. Era necesar ca upgrade-urile software şi identificarea erorilor să fie posibile de la distanţă din Norwich, Anglia, fără a fi necesară trimiterea unui inginer la 6000 km distanţă, pentru a vizita locaţia clientului.
Iată de ce compania a invitat mai mulţi furnizori de soluţii de automatizare, inclusiv Omron, să propună soluţii pentru adăugarea accesului de la distanţă la sistemul de control al maşinii. “Nu a existat absolut niciun dubiu că Omron a înţeles cu claritate cerinţele noastre şi a ştiut cum să le îndeplinească, într-o manieră eficientă şi rentabilă.”, afirmă Chris Barfe, director Ibonhart. „Omron ne-a prezentat proiecte similare la care a colaborat cu alţi clienţi, toate funcţionând în condiţii excelente.”
Ca atare, s-a luat decizia de a utiliza echipamentul de automatizare Omron pentru toate funcţiile cheie din noul sistem de control.
Omron a furnizat şi a integrat toate echipamentele de automatizare, ceea ce a dus la reducerea duratei şi a costurilor de dezvoltare. De asemenea, toate componentele erau deja disponibile şi optimizate pentru industria alimentară, pentru economisirea de costuri suplimentare.
Mai multe referinţe de la clienţi
Referinţe clienţi
La Omron, ne place să îi ascultam pe clienţii noştri. Am putea petrece întreaga zi ascultându-le nevoile - ne ajută să venim cu idei noi. Şi deoarece ne-am ascultat clienţii care folosesc utilajele de ambalare timp de peste 20 de ani, nu veţi fi surprinşi să descoperiţi că am avut câteva idei foarte inspirate.