Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Serviciul de reparații

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Serviciul de reparații

Este rapid și este simplu

OMRON Europe oferă servicii de reparaţii coordonate de Centrul European de Reparaţii (ERC), care are sediul în 's-Hertogenbosch, Olanda.

ERC oferă reparaţii de calitate superioară pentru majoritatea produselor OMRON, printre care PLC-uri, temporizatoare, contoare, sisteme de vizualizare şi identificare, invertoare şi unităţi servo. Folosind cele mai noi tehnologii pentru repararea produselor, adesea până la nivel de componentă, ERC nu numai că vă oferă un raport detaliat al reparaţiei, dar menţine şi costurile la un nivel cât mai mic, ceea ce asigură cel mai bun raport calitate/preţ.

Solicitare de reparație

Identificare și urmărire

Aceasta este secțiunea de identificare si urmărire a Centrului European de Reparații OMRON.

Aici puteți vedea starea curentă a reparației dumneavoastră, prin introducerea numărului RMA. Numărul RMA este “numărul reparației” care v-a fost transmis de către biroul local OMRON (NSC) în momentul în care solicitarea dumneavoastră de reparație a fost autorizată.

Identificați și urmăriți numărul dvs. RMA

Zona bazei de date a centrului european de reparații

Baza de date de reparaţii europeană trimite către agenţiile noastre locale şi către distribuitorii noştri un instrument pentru raportarea uşoară şi urmărirea solicitării de reparaţii.

După realizarea solicitării de reparaţii, documentele de transport prin DHL se creează automat. De asemenea, se poate urmări şi starea ciclului reparaţiei. Preţul fix al reparaţiei se stabileşte în prealabil!

Accesaţi baza de date europeană cu reparaţii