Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Servicii de robotizare

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Servicii de robotizare

Timpul de funcţionare este un factor critic pentru soluţiile de robotizare integrate. Echipa noastră de specialişti în servicii de robotizare este dedicată pentru a vă asigura că vă puteţi menţine instalaţia în bună stare pe durata întregii perioade de funcţionare.

Instruire în robotică

Instruiri personalizate în robotică pot fi oferite la locaţia dvs., în unităţile noastre sau într-o locaţie externă de instruire. Centrele noastre regionale de instruire primesc oaspeţi pentru instruiri în robotică.

Garanţie extinsă pentru robot

Oferim o acoperire suplimentară a garanţiei pentru robotul dvs. Prin înregistrarea robotului, acoperirea garanţiei va fi extinsă până la primii 2 ani de funcţionare. Garanţia extinsă cuprinde:

  • În primul an de funcţionare:
    Toate costurile cu manopera, deplasarea şi piesele de schimb sunt incluse în cazul unei defecţiuni acoperite de garanţie.
  • În cel de-al doilea an de funcţionare:
    Costurile pentru piesele de schimb şi cele pentru expediţia standard sunt incluse în cazul unei defecţiuni acoperite de garanţie.

Reţineţi că înregistrarea robotului trebuie efectuată în termen de 2 luni de la data expediţiei.

Obţineţi garanţie extinsă pentru robot

Servicii de robotică la cerere

Timpul dvs. este preţios. Dacă aveţi nevoie de asistenţă, apelaţi-ne. Vă vom susţine cu întreţinerea robotului dvs. sau cu programarea utilajului dvs.

Piese de schimb

Fie că aveţi nevoie de piese de schimb sau de kituri de piese pregătite pentru instalația dvs., vă putem oferi soluţia potrivită.

Întreţinere şi reparaţii

După garanţie, un contract de întreţinere a roboţilor vă poate ajuta să economisiţi considerabil timp şi resurse. Contactaţi-ne pentru a revizui opţiunile de întreţinere sau solicitaţi o reparaţie a roboţilor dvs.

  • Prioritate la apelurile tehnice
  • Consumabile gratuite la vizitele de service
  • Preţuri competitive pentru piesele de schimb, tarife orare de service şi închirierea de roboţi (reducerea depinde de tipul contractului: de bază / Standard/ Pro
  • Vizită de întreţinere preventivă
  • Minimum 1 an de durată contractuală

Obţineţi un contract de întreţinere a roboţilor

Studiu de fezabilitate la locaţia dvs.

Înainte de a investi într-o soluţie de robotizare

Contactaţi-ne pentru un studiu de fezabilitate şi pentru a discuta proiectul şi specificaţiile dvs.

Solicitaţi un studiu de fezabilitate

Informaţii de contact

Apelaţi numărul de telefon de asistenţă pentru Robotică: +40 356 172 242

E-mail: info_ro(at)omron.com

Trimiteţi solicitarea