O problemă frecventă a constructorilor de maşini constă în dificultatea de a găsi rapid specialişti calificaţi pentru servicii aflate în afara pieţii de origine: pentru remedierea defecţiunilor, reglaje, instruire şi alte tipuri de consultanţă. De asemenea, detaşarea internaţională a angajaţilor interni comportă costuri ridicate, iar limba locală poate crea probleme în mediile regionale locale de producţie.
Serviciul Consultation Desk Service de la Omron oferă constructorilor de maşini posibilitatea de a accesa instantaneu infrastructura globală de service a Omron, pentru a putea furniza service mai rapid, de calitate, într-o manieră foarte rentabilă financiar. Reţeaua globală de specialişti de service calificaţi permite un nivel ridicat de flexibilitate şi îmbunătăţirea disponibilităţii producţiei. Serviciul Consultation Desk Service de la Omron se poate utiliza pe întreaga durată de viaţă a utilajului: proiectare, pornire/instalare şi în faza operaţională a acestuia.
Rezumatul metodei Consultation Desk Service:
-
Asigură asistenţă transfrontalieră într-o zonă sau ţară în care clientul constructorului de maşini Omron nu are un sediu
-
Clientul constructorului de maşini Omron nu trebuie să îşi trimită inginerii în străinătate pentru onorarea solicitărilor tehnice legate de echipamentele Omron
-
Clientul constructorului de maşini Omron şi clienţii operatorului utilajului: economisesc timp, bani şi resurse
Asistenţa transfrontalieră este furnizată în limba locală şi poate include:
-
Investigaţie pentru determinarea cauzelor problemei
-
Consiliere şi asistenţă pentru prevenirea defecţiunilor viitoare
-
Instruire şi pregătire pentru operatori şi inginerii de întreţinere
-
Asistenţă pentru problemele software, pentru mărirea performanţelor utilajului
Asistenţa şi experienţa transfrontalieră asigură avantaje rapide, cu efecte de durată:
-
Accesaţi direct reţeaua globală Omron de specialişti în automatizare
-
Apelaţi la profesioniştii locali Omron care vorbesc limba locală
-
Beneficiaţi de expertiza şi experienţa împărtăşite de Omron
-
Obţineţi un nivel maxim de disponibilitate al uzinei, cu reglaje rapide
-
Obţineţi instantaneu reduceri semnificative de timp şi de costuri
-
Preveniţi defecţiuni ulterioare cu ajutorul consultanţei şi asistenţei de la Omron
-
Bazaţi-vă pe consultanţii Omron pentru rezolvarea problemelor complicate
-
Oferiţi clienţilor instruire şi pregătire pentru îmbunătăţirea producţiei
-
Furnizaţi clienţilor servicii mai rapide, mai bune şi rentabile
-
Contactaţi managerul de cont Omron sau completaţi formularul de contact de pe această pagină
-
Omron vă va contacta pe dvs. şi pe client în locaţia utilajului pentru a discuta necesităţile de service
Aceasta va permite utilizarea service-ului nostru fără restricţii impuse de diferite proceduri, limbi şi frontiere. În funcţie de solicitare, asistenţa se poate realiza telefonic, prin vizita la locaţie a unui inginer Omron sau prin intermediul reţelei noastre de parteneri.
-
Dacă situaţia de la locaţia utilajului diferă de informaţiile primite sau dacă avem nevoie de informații suplimentare, vă vom contacta
Partenerii integratori de sistem sunt solicitaţi să ofere asistenţă în cazul în care Omron nu are un angajat disponibil şi/sau serviciile solicitate nu se încadrează în Termenii şi condiţiile generale de furnizare a serviciilor (tcm:881-9760).