Asigurarea calităţii standardizate în toate locaţiile de producţie globale este esenţială pentru producători, iar furnizorii OEM trebuie să se angajeze să livreze utilaje care îndeplinesc aceste standarde la nivel mondial. Cu toate acestea, constructorii de maşini se confruntă adesea cu provocări în găsirea unor specialişti calificaţi şi a unor parteneri de service în timpul instalării de utilaje nou vândute în străinătate. Consultation Desk Service de la OMRON abordează această problemă prin sprijinirea constructorilor de maşini pe tot parcursul procesului de instalare, garantând calitatea pentru utilizatorul final.
Serviciul transfrontalier de pornire din cadrul biroul de consultare al OMRON oferă o oportunitate unică pentru constructorii de maşini de a utiliza infrastructura noastră globală de servicii, permiţându-le să livreze şi să pună rapid în funcţiune utilajele; adecvat scopului şi într-un mod rentabil. Reţeaua extinsă OMRON de specialişti în service calificaţi oferă asistenţă pentru cerinţele de instalare comune, inclusiv documentarea componentelor OMRON, efectuarea de ajustări la faţa locului, efectuarea de teste de acceptare din fabrică şi teste de acceptare la faţa locului, efectuarea de reglaje la faţa locului / documentarea modificărilor şi furnizarea de instruire la faţa locului pentru operatorii de maşini şi inginerii de întreţinere.
Rezumatul abordării serviciului transfrontalier de pornire:
-
Asigură asistenţă transfrontalieră într-o zonă sau ţară în care clientul constructorului de maşini OMRON nu are prezenţă directă.
-
Clientul constructorului de maşini OMRON nu trebuie să îşi trimită inginerii în străinătate pentru onorarea solicitărilor tehnice legate de echipamentele OMRON.
-
Clientul constructorului de maşini OMRON şi clienţii operatorului utilajului: economisesc timp, bani şi resurse.
Pornirea transfrontalieră este furnizată în limba locală şi poate include:
-
Asistenţă la pornire în timpul instalării.
-
Sfaturi şi asistenţă pentru a reduce costurile de instalare şi pentru a preveni defecţiunile viitoare.
-
Instruire şi pregătire pentru operatori şi inginerii de întreţinere.
-
Asistenţă pentru problemele software, pentru mărirea performanţelor utilajului.
Asistenţa şi experienţa transfrontalieră asigură avantaje rapide, cu efecte de durată:
-
Accesaţi direct reţeaua globală OMRON de specialişti în automatizare.
-
Apelaţi la profesioniştii locali OMRON sau la partenerii locali OMRON care vorbesc limba locală.
-
Eliminaţi problemele la instalare.
-
Beneficiaţi de expertiza şi experienţa împărtăşite de OMRON
-
Obţineţi nivelul maxim de disponibilitate al uzinei, cu reglaje rapide.
-
Obţineţi instantaneu reduceri semnificative de timp şi de costuri.
-
Preveniţi defecţiuni ulterioare cu ajutorul consultanţei şi asistenţei de la OMRON.
-
Bazaţi-vă pe consultanţii OMRON pentru rezolvarea problemelor complicate.
-
Oferiţi-le clienţilor instruire şi pregătire pentru îmbunătăţirea producţiei.
-
Integrarea lanţului valoric în timpul ciclului de viaţă al utilajului.
-
Contactaţi managerul de cont Omron sau completaţi formularul de contact de pe această pagină
-
Omron vă va contacta pe dvs. şi pe client în locaţia utilajului pentru a discuta necesităţile de servicii