Asistenţa virtuală de la OMRON este o soluţie de asistenţă de la distanţă care asigură consultanţă şi asistenţă tehnică uşoară, rapidă şi sigură. Asistenţa virtuală utilizează tehnologia de realitate augmentată pentru a ajuta la crearea celor mai bune utilaje, pe lângă identificarea şi rezolvarea problemelor de oriunde din lume.
-
Rămâneţi în legătură cu experţii noştri
Beneficiaţi de asistenţă directă de la cei mai experimentaţi ingineri ai noştri printr-o conexiune interactivă la distanţă. Beneficiaţi de experienţa şi cunoştinţele noastre direct în fabrica dvs.
-
Reduceţi-vă costurile
Remediaţi problemele rapid. Asistenţa virtuală este ideală pentru urgenţe, precum şi pentru utilaje simple care nu necesită vizite la faţa locului. Reduceţi costurile cu deplasarea prin înlocuirea vizitelor la sediu cu Serviciul nostru de asistenţă virtuală.
-
Creşteţi-vă productivitatea
Timp de rezolvare mai scurt. Puteţi să programaţi o vizită de la distanţă şi să beneficiaţi de asistenţa noastră mai rapid decât printr-o vizită la sediu.
Funcţii cheie
Utilizaţi platforma dvs. preferată
Asistenţa virtuală de la OMRON este disponibilă atât pentru Android, cât şi pentru iOS.
Serviciul de asistenţă virtuală este perfect pentru:
-
Reparaţii şi întreţinere
Produsele OMRON au fost făcute să reziste la nesfârşit. Totuşi, uneori pot să apară situaţii neaşteptate. În acest caz putem să ne conectăm la unitatea dvs. şi să verificăm conexiunile, codurile de eroare şi să vă ghidăm de la distanţă pentru rezolvarea problemei atunci când este posibil.
-
Inspecţie
Specialiştii noştri în securitate şi robotică vă pot inspecta utilajul de la distanţă, pentru a găsi modalităţi de îmbunătăţire şi pentru a rezolva posibilele probleme. Contactaţi serviciile noastre de securitate şi robotică pentru detalii.
-
Instruire
Pe lângă serviciile de eLearning, putem oferi şi cursuri virtuale de instruire pentru mai multe niveluri de abilităţi de programare. Prin echipa noastră de asistenţă tehnică sau managerul de cont, puteţi solicita de asemenea un curs personalizat care să fie asigurat la distanţă.
-
Servicii pe teren
Uneori, asistenţa pe teren nu este posibilă dintr-un motiv sau altul. În acest caz, puteţi totuşi solicita asistenţa celor mai experimentaţi ingineri ai noştri pentru unitatea dvs. schimbând asistenţa pe teren cu Serviciul de asistenţă virtuală.
Acceptăm şi ochelari inteligenţi!
Dacă utilizaţi ochelari inteligenţi la sediul dvs., putem să vă oferim Serviciul de asistenţă virtuală şi în funcţie de cerinţele dvs. hands-free şi de mobilitate.
Contactaţi echipa noastră de suport asistenţă tehnică pentru a vedea ce ochelari inteligenţi acceptăm.
Contactaţi-ne pentru detaliiServicii şi asistenţă
Servicii pentru educaţie
Perfecţionaţi-vă abilităţile în domeniul automatizării industriale. Îmbogăţiţi-vă cunoştinţele pentru a îndeplini cerinţele din domeniul dvs.
Servicii pe teren
Inginerii noştri de teren oferă asistenţă avansată şi asistenţă tehnologică atunci când aveţi nevoie de mai mult decât asistenţa standard.