Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Conectivitatea deschisă Omron rezolvă o problemă dificilă de ambalare a cartofilor

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Conectivitatea deschisă Omron rezolvă o problemă dificilă de ambalare a cartofilor

Greenvale este unul dintre cei mai importanţi furnizori de cartofi proaspeţi din Marea Britanie. Până nu de mult, compania avea probleme de ambalare: se utilizau foarte des etichete greşite. Soluţia părea simplă: utilizarea unui sistem de inspecţie vizuală Omron.

Totuşi, dacă operatorul a încărcat de la bun început eticheta eronată, probabil va introduce acel tip de etichetă în sistemul de control, deci eroarea va scăpa în continuare neobservată.

În urma analizelor efectuate de Omron s-a ajuns la concluzia că, la configurarea unei comenzi noi pe linia de ambalare, sistemul ERP al companiei Greenvale poate descărca toate datele comenzii sub forma unui fişier CSV. Nu a fost necesară decât o modalitate de a pune aceste date la dispoziţia sistemului de inspecţie vizuală. Pentru majoritatea furnizorilor de soluţii de automatizare, aceasta ar fi implicat un software costisitor. Nu şi pentru PLC-urile CJ1 de la Omron, care pot stabili comunicaţii cu computerele externe.

Sistemul de monitorizare este acum operaţional şi îndeplineşte complet aşteptările. „De la bun început, Omron a fost cum nu se poate mai util şi mai inimos", afirmă Andrew Kwa, analist de operaţiuni la Greenvale.

„Omron a înţeles cerinţele noastre şi a făcut tot posibilul pentru a le îndeplini. Omron va fi primul meu punct de contact pentru toate viitoarele proiecte de acest gen.”

Mai multe referinţe de la clienţi

eu collage costumerreference 420x170 v1 sol

Referinţe clienţi

La Omron, ne place să îi ascultam pe clienţii noştri. Am putea petrece întreaga zi ascultându-le nevoile - ne ajută să venim cu idei noi. Şi deoarece ne-am ascultat clienţii care folosesc utilajele de ambalare timp de peste 20 de ani, nu veţi fi surprinşi să descoperiţi că am avut câteva idei foarte inspirate.

citiţi mai mult