Conectivitatea deschisă Omron rezolvă o problemă dificilă de ambalare a cartofilor
Greenvale este unul dintre cei mai importanţi furnizori de cartofi proaspeţi din Marea Britanie. Până nu de mult, compania avea probleme de ambalare: se utilizau foarte des etichete greşite. Soluţia părea simplă: utilizarea unui sistem de inspecţie vizuală Omron.
Totuşi, dacă operatorul a încărcat de la bun început eticheta eronată, probabil va introduce acel tip de etichetă în sistemul de control, deci eroarea va scăpa în continuare neobservată.
În urma analizelor efectuate de Omron s-a ajuns la concluzia că, la configurarea unei comenzi noi pe linia de ambalare, sistemul ERP al companiei Greenvale poate descărca toate datele comenzii sub forma unui fişier CSV. Nu a fost necesară decât o modalitate de a pune aceste date la dispoziţia sistemului de inspecţie vizuală. Pentru majoritatea furnizorilor de soluţii de automatizare, aceasta ar fi implicat un software costisitor. Nu şi pentru PLC-urile CJ1 de la Omron, care pot stabili comunicaţii cu computerele externe.
Sistemul de monitorizare este acum operaţional şi îndeplineşte complet aşteptările. „De la bun început, Omron a fost cum nu se poate mai util şi mai inimos", afirmă Andrew Kwa, analist de operaţiuni la Greenvale.
„Omron a înţeles cerinţele noastre şi a făcut tot posibilul pentru a le îndeplini. Omron va fi primul meu punct de contact pentru toate viitoarele proiecte de acest gen.”
Mai multe referinţe de la clienţi
Referinţe clienţi
La Omron, ne place să îi ascultam pe clienţii noştri. Am putea petrece întreaga zi ascultându-le nevoile - ne ajută să venim cu idei noi. Şi deoarece ne-am ascultat clienţii care folosesc utilajele de ambalare timp de peste 20 de ani, nu veţi fi surprinşi să descoperiţi că am avut câteva idei foarte inspirate.