Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Informaţii despre COVID-19

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Un mesaj de la Seigo Kinugawa adresat clienţilor şi partenerilor

Trăim nişte vremuri foarte solicitante, cu toate că lumea reacţionează în faţa izbucnirii epidemiei cu coronavirus. La fel ca dvs., mă uit cu îngrijorare la numărul în creştere de infecţii şi am o mare admiraţie pentru toţi cei care se află în prima linie, în lupta cu efectele virusului. Suntem alături cu sufletul şi gândul de persoanele care au fost afectate de evenimentele fără precedent care se desfăşoară în jurul nostru.

Citiţi mai multe
business technology concept iot information communication network fcard peop

Informaţii despre livrare

Ne-am luat angajamentul faţă de păstrarea continuităţii afacerii pentru clienţii, furnizorii şi partenerii noştri pentru a gestiona aceste vremuri solicitante şi pentru a depăşi această criză globală.

citiţi mai mult
phone support engineer services fcard sol

Contactarea serviciului de asistenţă tehnică


Multe dintre birourile noastre locale sunt închise, în prezent, iar personalul lucrează de la distanţă. Cu toate acestea, personalul responsabil de asistenţă continuă să lucreze la fel ca de obicei, de acasă. Am dori să subliniem faptul că încă ne desfăşurăm activitatea şi, deşi timpii de răspuns din anumite zone ar putea dura puţin mai mult decât în mod normal, ne vom strădui să păstrăm acelaşi nivel ridicat al serviciilor cu care v-aţi obişnuit la Omron, chiar dacă vă sunt furnizate într-un alt mod.

citiţi mai mult
online training webinar services fcard sol

Instruire online

Consolidaţi-vă aptitudinile şi fiţi la curent accesând o vastă selecţie de instruiri online (învăţare în format electronic). Acestea sunt disponibile oriunde în lume.

citiţi mai mult
webinar laptop fcard misc

Seminarii web

Consolidaţi-vă aptitudinile şi fiţi la curent accesând o vastă selecţie de seminarii web în direct şi la cerere. Acestea sunt disponibile oriunde în lume.

citiţi mai mult
OpenVentilator fcard misc

Contribuţie la societate

Suntem mândri de colegii noştri din toată lumea care, împreună cu partenerii noştri, sunt în continuă căutare de soluţii care îmbunătăţesc vieţile şi contribuie la o societate mai bună.

citiţi mai mult
consultation desk service support fcard sol

Consultation Desk Service

Mulţi dintre clienţii noştri se confruntă cu provocări legate de lanţurile de aprovizionare şi de valori în contextul actual. Echipele noastre de la Consultation Desk Service oferă asistenţă transfrontalieră şi sunt pregătite să vă ajute de la distanţă, prin telefon sau conexiuni virtuale.

citiţi mai mult