Informaţii despre livrare
Ne-am luat angajamentul faţă de păstrarea continuităţii afacerii pentru clienţii, furnizorii şi partenerii noştri pentru a gestiona aceste vremuri solicitante şi pentru a depăşi această criză globală.
Avem încredere în pregătirea noastră şi planurile pentru situaţiile de criză, cum este aceasta. De asemenea, este important să reamintim faptul că OMRON deţine o amprentă de fabricaţie globală care ne permite să continuăm producţia de produse în locaţii alternative. Acest lucru ne asigură capacitatea de a gestiona în mod rapid şi eficient lanţul de aprovizionare, dacă şi în cazul în care situaţia se schimbă. În plus, în multe cazuri, apelăm şi la transportul de marfă aerian pentru a ajuta la susţinerea continuităţii aprovizionării depozitelor noastre.
Centrul nostru european de distribuţie din Ţările de Jos (Olanda) rămâne complet operaţional, chiar dacă există măsuri speciale pentru a asigura sănătatea angajaţilor noştri şi avem flexibilitatea de a spori capacitatea, după caz.
Pentru informaţii despre livrare mai detaliate referitoare la comanda dvs., contactaţi echipele noastre de asistenţă clienţi, care rămân operaţionale şi disponibile pentru a oferi asistenţă clienţilor noştri.