Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Principalele trei provocări care trebuie depăşite în producţia de automobile

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Industry 4.0

Facilitarea tranziţiei la VE: Principalele trei provocări care trebuie depăşite în producţia de automobile

Publicat la 23 Noiembrie 2023 în Industry 4.0

Tranziţia către vehiculele electrice reprezintă o provocare pentru producătorii de automobile. Companiile cu tradiţie îndelungată, care au produs în mod tradiţional vehicule cu motoare cu combustie, se aventurează acum pe un tărâm complet nou al platformelor de vehicule. Haideţi să investigăm principalele provocări cu care se confruntă industria producătoare de vehicule electrice şi să explorăm cele mai recente soluţii inovatoare care se întrevăd la orizont.

Asigurarea de spaţiu suficient pentru construirea noilor vehicule

Pe măsură ce producţia de vehicule electrice (VE) introduce noi platforme, producătorii se confruntă cu provocarea complexă a capacităţii fabricilor. La liniile de producţie pot fi adăugate staţii suplimentare pentru a produce vehicule hibride plug-in, deoarece acestea au unele puncte comune cu liniile de producţie de motoare cu combustie internă.

Pentru companiile care produc vehicule electrice complet pe baterii (BEV), reutilizarea liniilor existente nu reprezintă o opţiune din cauza structurii complet diferite a vehiculului. Acestea vor trebui să înfiinţeze o fabrică dedicată pe baza volumelor de producţie preconizate sau să instaleze o linie specializată în cadrul unei unităţi existente pentru BEV-uri.

Vestea bună este că automatizarea oferă o soluţie pentru optimizarea utilizării spaţiului, permiţându-le producătorilor de automobile să maximizeze eficienţa fără a fi nevoie de noi unităţi. Soluţiile de automatizare pot îmbunătăţi în mod semnificativ utilizarea spaţiului din halele de producţie, făcând posibilă depozitarea pieselor în moduri care ar putea fi greu accesibile pentru un om.

Instruirea forţei de muncă pentru viitor

Introducerea de noi platforme de vehicule în era vehiculelor electrice (VE) necesită procese diferite de fabricaţie, ceea ce înseamnă investiţii substanţiale de capital. Numeroşi producători fabrică în continuare motoare tradiţionale cu combustie internă, ceea ce adaugă complexitate şi costuri, dar este necesar, având în vedere tendinţele actuale ale pieţei.
 
În timp ce externalizarea componentei bateriei poate fi o opţiune, majoritatea marilor producători auto preferă producţia internă a elementelor critice, cum ar fi motoarele cu combustie internă, pentru scalabilitate şi controlul calităţii. Deoarece devine clar că VE sunt aici pentru a rămâne, marii constructori de VE vor dori să se bazeze mai puţin pe furnizori externi pentru un element atât de important al vehiculului.
 
O altă provocare este satisfacerea cererii. Este destul de greu să găseşti suficienţi lucrători şi, în plus, este necesar să le oferi atât lucrătorilor noi, cât şi celor existenţi, o instruire specializată, în special pentru aplicaţiile care au de-a face cu conexiunile cablurilor electrice de înaltă tensiune.
Automatizarea şi soluţiile de producţie flexibile pot contribui la eliberarea lucrătorilor de sarcinile fără valoare adăugată, astfel încât aceştia să se poată concentra pe recalificarea profesională. De exemplu, roboţii mobili autonomi (AMR) pot prelua sarcina de preluare a pieselor de pe rafturi, astfel încât angajaţii să nu mai fie nevoiţi să piardă timp parcurgând distanţe lungi pentru a prelua piesele manual.

Estimarea nivelurilor de cerere pentru noile vehicule

Având în vedere că vehiculele electrice sunt relativ noi pe piaţă, industria auto nu dispune de date istorice care să poată estima în mod fiabil volumul anual de producţie necesar pentru a satisface cererea consumatorilor pentru un anumit model de VE. Prin urmare, aceste estimări sunt în acest stadiu mai mult o presupunere pe baza cunoştinţelor teoretice.

Acest lucru înseamnă că liniile de producţie ale companiilor de vehicule electrice trebuie să fie foarte scalabile şi flexibile. Ceea ce ar putea începe ca o producţie cu volum redus ar putea creşte brusc la cerere. Această cerere ar putea atinge apoi foarte rapid un vârf. Astfel de schimbări rapide ar putea necesita retehnologizare şi investiţii în forţă de muncă suplimentară, un nou spaţiu dedicat în mod special noului vehicul sau toate acestea.

Soluţiile de producţie flexibile sunt concepute pentru a minimiza costurile şi timpii de nefuncţionare care se asociază cu schimbarea vehiculelor, pentru a gestiona inovaţia, susţinând în acelaşi timp în continuare nevoile tradiţionale şi pentru a ajuta companiile să rămână competitive pe o piaţă aflată în schimbare rapidă. Această adaptabilitate le permite companiilor din domeniul auto să rămână competitive pe o piaţă cu evoluţie rapidă. De exemplu, roboţii colaborativi pot fi uşor adaptaţi la o varietate de sarcini, contribuind la minimizarea schimbării echipamentelor.

Producţia de vehicule electrice era considerată o posibilitate îndepărtată, dar acest lucru nu mai este valabil. Pe măsură ce principalii actori din industrie se reunesc pentru a dezvolta vehicule electrice accesibile şi eficiente, OMRON se distinge ca lider în domeniul automatizării industriale. Potrivit Reuters, se estimează că este posibil ca piaţa pentru componentele bateriilor pentru VE să ajungă la 250 de miliarde de dolari până în anul 2030. Producătorii de automobile trebuie acum să facă faţă provocării de a satisface cererea în creştere, promovând în acelaşi timp inovaţia. Descoperiţi în cadrul studiului nostru cartea albă informaţii valoroase despre cum să vă optimizaţi procesele pentru a satisface această cerere în creştere.

Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii

Contactaţi specialiştii Omron

Aveţi întrebări sau aţi dori să primiţi sfaturi personal? Nu ezitaţi să contactaţi unul din specialiştii noştri.
  • Omron Europe

    Omron Europe