Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la 3 moduri în care COVID-19 afectează operaţiunile de logistică din Regatul Unit (şi ce se poate face în această privinţă)

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Flexible Manufacturing
Applications
Altele

3 moduri în care COVID-19 afectează operaţiunile de logistică din Regatul Unit (şi ce se poate face în această privinţă)

Publicat la 04 Noiembrie 2020 în Flexible Manufacturing

de Stuart Coulton, manager regional, OMRON UK North
În toată această recentă perioadă sumbră cauzată de pandemia de COVID-19, nu toate sectoarele industriale au fost victima haosului şi nesiguranţei din domeniul ospitalităţii. De fapt, unele domenii prosperă.
Domeniul vânzărilor a trecut printr-o schimbare uriaşă în ultimele 6 luni, consumatorii fiind obligaţi să apeleze mai mult la comerţul electronic ca mod principal de a face cumpărături, ceea ce înseamnă că furnizorii de logistică traversează niveluri de cerere fără precedent. Acestea fiind spuse, perioadele cu rate de creşteri mari vin cu propriile provocări şi necesită o abordare echilibrată. Într-adevăr, deşi pandemia de COVID-19 este sursa acestei binefaceri pentru lumea logisticii, este şi sursa principală a celor mai mari provocări. Să luăm în calcul următoarele:

1. Limitări ale capacităţii ca urmare a distanţării sociale

Distanţarea socială devine rapid un blestem pentru vieţile celor mai mulţi oameni în ziua de astăzi. Există o necesitate complet justificată de a lua măsuri preventive. Totuşi, implementarea continuă a ceva ce nu este firesc pentru noi duce la oboseală decizională. Ca urmare, furnizorii de logistică trebuie să se asigure că lucrătorii lor respectă în permanenţă îndrumările privind distanţarea socială, ceea ce duce adesea la un număr mai mic de lucrători. Într-o situaţie în care capacitatea necesară creşte, ca urmare a exploziei în cererea legată de comerţul electronic, aceasta este, cu siguranţă, o problemă pentru furnizorii de logistică.

2. Aşteptări crescute ale consumatorilor privind livrări mai rapide

Similar, necesitatea distanţării sociale, culminând cu o forţă de muncă mai mică, are un impact drastic asupra capacităţii furnizorilor de logistică de a întruni aşteptările consumatorilor, ceea ce afectează reputaţia mărcii clientului lor şi poate reduce poziţia lor generală pe piaţă. Pe măsură ce aşteptările consumatorilor cresc – livrarea gratuită, a doua zi, devenind rapid noua regulă – această problemă este ridicată la nivel de importanţă strategică vitală pe toată piaţa de logistică. Luând în calcul şi solicitarea în creştere a clienţilor pentru retururi gratuite, este necesară o logistică inversă agilă, ceea ce este dificil atunci când spaţiul este limitat (şi, prin urmare, şi numărul de oameni).

3. Epuizarea lucrătorilor

Apoi, sunt cei care asigură funcţionarea cât mai eficientă, în condiţiile actuale, a depozitelor din Marea Britanie. Aceşti oameni sunt adevăratele motoare ale maşinăriei comerţului electronic şi muncesc extraordinar de mult pentru a oferi cele mai bune servicii posibile angajatorilor şi clienţilor lor. Totuşi, costul este semnificativ. Pe măsură ce turele lungi devin noua regulă, lucrătorii încep să obosească. Productivitatea scade şi se instaurează un ciclu al productivităţii scăzute şi sancţiunilor disciplinare care se perpetuează singur. Acesta duce la erori de ridicare, ceea ce complică şi mai mult problema, deteriorând – uneori ireparabil – marca furnizorului de logistică (şi a comerciantului).

Soluţia

Din discuţiile cu mai multe părţi interesate cu experienţă din rândul furnizorilor de logistică, distanţarea socială creează o limitare semnificativă a elasticităţii unei operaţiuni. Cu alte cuvinte, abilitatea de a răspunde la fluctuaţia cererii prin varierea corespunzătoare a capacităţii este o mare bătaie de cap strategică. S-au dus zilele în care puteam angaja câţiva lucrători temporari pe perioada Crăciunului; pur şi simplu nu există suficient spaţiu.

Aşadar, ce putem face?

Imaginaţi-vă o soluţie care permite mutarea neîntreruptă a sarcinilor de dimensiunea unui palet de până la 1500 kg, fără a fi nevoie de operatori umani (sau de motostivuitoare).
Imaginaţi-vă o soluţie care eliberează oamenii de natura banală a sarcinilor repetitive, permiţându-le să-şi îmbunătăţească abilităţile şi să se concentreze pe activităţi cu valoare mai mare, ceea ce creşte implicarea şi reduce epuizarea.
Imaginaţi-vă o flotă de cai de povară personalizabili, dedicaţi unui scop anume, care sunt monitorizaţi şi controlaţi dintr-un sistem de gestionare centralizat şi pot fi reorientaţi cu uşurinţă pentru necesarul de activităţi care se dezvoltă.
Roboţii mobili autonomi sunt viitorul! Cum îi veţi integra pe ai dumneavoastră? Contactaţi-ne pentru mai multe informaţii

Contactaţi specialiştii Omron

Aveţi întrebări sau aţi dori să primiţi sfaturi personal? Nu ezitaţi să contactaţi unul din specialiştii noştri.
  • Omron Europe

    Omron Europe