Conectare

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Modificare parolă

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Ce putem face pentru dumneavoastră

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Ce putem face pentru dumneavoastră

Iată de ce vă puteţi baza pe serviciile noastre:

  • Centrul European de Reparaţii cu ingineri calificaţi, cele mai noi tehnologii şi calitate superioară;
  • Ridicarea directă de la client şi livrarea la client a produsului, oriunde în Uniunea Europeană;
  • Produse din gama Automatizări: reparare prioritară în termen de 1 zi lucrătoare exceptând durata transportului, reparare standard în termen de 3 zile lucrătoare exceptând durata transportului 
  • Produse din gama Mecatronică: reparare standard în termen de 5 zile lucrătoare exceptând durata transportului 
  • Unele game de produse sunt reparate în unităţi externe. Pentru aceste game de produse, durata standard de execuţie nu este valabilă. Vă rugăm să contactaţi biroul local Omron pentru mai multe detalii.
  • Reparaţii gratuite pentru produsele în garanţie, conform termenilor Omron;
  • Preţ fix pentru repararea produselor atunci când reparaţia nu intră în garanţie;
  • Pentru produsele reparate se oferă garanţie 1 an pentru orice componentă înlocuită sau reparată, valabilă începând cu data la care are loc reparaţia în Centrul European de Reparaţii Omron.
  • Produsul reparat este returnat împreună cu raportul standard de reparaţii. La cerere se poate întocmi un raport detaliat sau o analiză detaliată.

Dacă completați formularul de solicitare de reparație vă vom trimite o cotație de reparație gratuită exclusiv pentru produsul dumneavoastră.

Mai multe informații importante

  • Conținutul serviciilor de reparație se poate schimba oricând, fără o notificare prealabilă.
  • Procedurile vamale pot întârzia solicitările de reparație din afara Uniunii Europene.
  • Unele produse Omron nu pot fi reparate in regimul expres.

Reparaţii în 5 zile*

5 paşi simpli pentru reparaţii rapide în 5 zile.

1. Comunicaţi problema către Omron

Dacă aveţi nevoie de reparaţii, contactaţi distribuitorul sau departamentul postvânzare local al Omron.

2. Autorizarea reparaţiilor
Omron vă va trimite o confirmare a solicitării de reparaţii şi, dacă este cazul, o cotaţie de preţ.

3. Ambalaţi produsul pentru transport
Verificaţi dacă produsul este ambalat corect într-o cutie.

4. Contactaţi agenţia locală DHL
Indicaţi numărul special de cont Omron şi DHL vă preia coletul.

5. DHL vă returnează produsul reparat
Produsul reparat şi testat, împreună cu un raport de reparaţii, vă este returnat în următoarele 5 zile lucrătoare!

*Observaţie: Serviciul de reparaţii în 5 zile nu este disponibil pentru toate produsele Omron. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactaţi agenţia locală Omron.