Un mesaj de la directorul nostru general, Seigo Kinugawa, pentru clienţi şi parteneri | Omron, România

Conectare

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Modificare parolă

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Un mesaj de la directorul nostru general, Seigo Kinugawa, pentru clienţi şi parteneri

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Un mesaj de la directorul nostru general, Seigo Kinugawa, pentru clienţi şi parteneri

Către clienţii şi partenerii noştri,

Această perioadă când lumea răspunde la criza provocată de coronavirus este foarte dificilă. La fel ca dumneavoastră, urmăresc cu îngrijorare numărul în creştere al infectărilor şi am cea mai mare admiraţie pentru toţi cei aflaţi în prima linie, luptându-se cu efectele virusului. Inimile şi gândurile noastre se îndreaptă către oamenii care au fost afectaţi de aceste evenimente fără precedent pe care le vedem desfăşurându-se în jurul nostru.

Echipele noastre operative globale şi regionale dedicate urmăresc îndeaproape instrucţiunile Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii şi ale autorităţilor sanitare din guvernele naţionale, pentru a se asigura că ne monitorizăm şi adaptăm operaţiunile şi activitatea pentru a asigura un loc de muncă sigur şi sănătos, continuând în acelaşi timp să le oferim clienţilor cele mai bune servicii posibile. Am autorizat o schimbare dramatică în mediul de lucru, pentru a proteja siguranţa şi sănătatea angajaţilor, a comunităţii lor şi a clienţilor. Am implementat lucrul de la distanţă acolo unde este posibil şi am luat măsuri active de protecţie personală în fabricile, centrele de distribuţie şi unităţile ce rămân operaţionale. Suntem extrem de mândri de modul în care membrii echipei noastre s-au adaptat la această situaţie deosebită şi au asigurat continuarea activităţii pentru clienţi.

De asemenea, gestionăm îndeaproape impactul asupra operaţiunilor din lanţul de aprovizionare şi lucrăm constant cu fabricile, depozitele şi centrele noastre de distribuţie, pentru a menţine un flux constant de produse pe piaţă. Inginerii şi echipele noastre de asistenţă şi de relaţii cu clienţii au capacitatea să furnizeze servicii şi consultanţă de la distanţă în multe domenii şi ne vom folosi de aceasta pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră. În acelaşi timp, furnizăm şi o serie de seminare web tehnice şi de instruire, care să le permită clienţilor să investească în dezvoltarea abilităţilor şi a cunoştinţelor.

Pentru a vă ajuta să vă continuaţi munca şi să funcţionaţi în acest mediu dinamic, publicăm informaţii care vă furnizează noutăţi din domenii importante, printre care livrarea, asistenţa tehnică, instruirea şi modul în care sprijinim comunităţile. Aceste informaţii vor fi actualizate permanent.

Vreau să vă mulţumesc pentru tot ce faceţi pentru a ne proteja societatea în acest timp. Colaborarea cu dvs. este un privilegiu pentru noi.

Seigo Kinugawa

Urmăriţi Omron Industrial Automation pe LinkedIn