Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Dedicaţi satisfacerii clienţilor

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Dedicaţi satisfacerii clienţilor

Un studiu efectuat în rândul clienţilor indică o creştere a cotelor de satisfacţie, cu proiecte de dezvoltare în curs de desfăşurare

Ca parte a eforturilor noastre continue de a ne asculta clienţii şi de a învăţa de la aceştia, am efectuat recent un studiu de amploare în rândul clienţilor din regiunea EMEA.

Peste 1400 de respondenţi din 20 de ţări şi-au exprimat nivelul de satisfacţie faţă de Omron şi faţă de performanţele noastre în comparaţie cu alţi producători; de asemenea, au evaluat importanţa diferitelor aspecte ale serviciilor Omron.

Utilizând vocea clientului din sondaj, Omron a iniţiat deja mai multe proiecte la nivel european şi local, care se concentrează pe îmbunătăţirea subiectelor importante semnalate de clienţii noştri.

Iată câteva aspecte importante ale concluziilor sondajului:

  • Conform sondajului, rata medie de satisfacţie a clienţilor noştri este de 8,29, mai mare decât valoarea de referinţă de 8,1. Clienţii au fost deosebit de mulţumiţi de calitatea produselor noastre, de asistenţa tehnică şi de calitatea instruirii.
  • 81% dintre respondenţi consideră că Omron îşi face clienţii fericiţi respectându-şi promisiunile.
  • Clienţii percep Omron ca o organizaţie fiabilă, flexibilă şi anticipativă, fapt evidenţiat şi printr-un punctaj net de recomandare (NPS) de 38%, care depăşeşte valoarea de referinţă din domeniu, respectiv 23%.
  • Principalele motive care recomandă Omron sunt legate de calitatea produselor şi de servicii, reflectate în principalele motive pentru a colabora cu Omron, respectiv calitatea produselor, relaţia pe termen lung şi contactul cu personalul.

În conformitate cu declaraţia de misiune Omron „de a îmbunătăţi viaţa oamenilor şi a contribui la societate”, Omron a făcut o donaţie către World Wildlife Foundation (WWF) pentru fiecare chestionar completat.

Dacă doriţi să ne oferiţi feedback cu privire la calitatea produselor, la asistenţă tehnică sau la serviciul clienţi, contactaţi-ne.

Urmăriţi OMRON Industrial Automation pe LinkedIn