Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Dedicaţi satisfacerii clienţilor

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Dedicaţi satisfacerii clienţilor

Un studiu efectuat în rândul clienţilor indică o creştere a cotelor de satisfacţie, cu proiecte de dezvoltare în curs de desfăşurare

Ca parte a eforturilor noastre continue de a ne asculta clienţii şi de a învăţa de la aceştia, am efectuat recent un studiu de amploare în rândul clienţilor din regiunea EMEA.

Peste 1400 de respondenţi din 20 de ţări şi-au exprimat nivelul de satisfacţie faţă de Omron şi faţă de performanţele noastre în comparaţie cu alţi producători; de asemenea, au evaluat importanţa diferitelor aspecte ale serviciilor Omron.

Utilizând vocea clientului din sondaj, Omron a iniţiat deja mai multe proiecte la nivel european şi local, care se concentrează pe îmbunătăţirea subiectelor importante semnalate de clienţii noştri.

Iată câteva aspecte importante ale concluziilor sondajului:

  • Conform sondajului, rata medie de satisfacţie a clienţilor noştri este de 8,29, mai mare decât valoarea de referinţă de 8,1. Clienţii au fost deosebit de mulţumiţi de calitatea produselor noastre, de asistenţa tehnică şi de calitatea instruirii.
  • 81% dintre respondenţi consideră că Omron îşi face clienţii fericiţi respectându-şi promisiunile.
  • Clienţii percep Omron ca o organizaţie fiabilă, flexibilă şi anticipativă, fapt evidenţiat şi printr-un punctaj net de recomandare (NPS) de 38%, care depăşeşte valoarea de referinţă din domeniu, respectiv 23%.
  • Principalele motive care recomandă Omron sunt legate de calitatea produselor şi de servicii, reflectate în principalele motive pentru a colabora cu Omron, respectiv calitatea produselor, relaţia pe termen lung şi contactul cu personalul.

În conformitate cu declaraţia de misiune Omron „de a îmbunătăţi viaţa oamenilor şi a contribui la societate”, Omron a făcut o donaţie către World Wildlife Foundation (WWF) pentru fiecare chestionar completat.

Dacă doriţi să ne oferiţi feedback cu privire la calitatea produselor, la asistenţă tehnică sau la serviciul clienţi, contactaţi-ne.

Urmăriţi OMRON Industrial Automation pe LinkedIn

Pe site-ul nostru folosim module cookie

Aceste module cookie optimizează experienţa vizitatorilor pe site, îmbunătăţesc calitatea site-ului şi ne ajută să vă arătăm conţinut şi publicitate cu o probabilitate mai mare de relevanţă pentru dvs. De asemenea, le permitem terţilor (printre care partenerii noştri publicitari şi reţelele sociale) să plaseze module cookie pe site-ul nostru. 

Făcând clic pe „Accept toate modulele cookie”, sunteţi de acord cu plasarea şi utilizarea modulelor cookie după cum se descrie în politica noastră de utilizare a modulelor cookie. Dacă doriţi să vă daţi permisiunea doar pentru modulele cookie de funcţionare, faceţi clic pe „Accept modulele cookie esenţiale”, iar dacă vreţi să reglaţi cu precizie ce module cookie putem folosi, faceţi clic pe „Gestionare module cookie”.