Dedicaţi satisfacerii clienţilor
Un studiu efectuat în rândul clienţilor indică o creştere a cotelor de satisfacţie, cu proiecte de dezvoltare în curs de desfăşurare
Ca parte a eforturilor noastre continue de a ne asculta clienţii şi de a învăţa de la aceştia, am efectuat recent un studiu de amploare în rândul clienţilor din regiunea EMEA.
Peste 1400 de respondenţi din 20 de ţări şi-au exprimat nivelul de satisfacţie faţă de Omron şi faţă de performanţele noastre în comparaţie cu alţi producători; de asemenea, au evaluat importanţa diferitelor aspecte ale serviciilor Omron.
Utilizând vocea clientului din sondaj, Omron a iniţiat deja mai multe proiecte la nivel european şi local, care se concentrează pe îmbunătăţirea subiectelor importante semnalate de clienţii noştri.
Iată câteva aspecte importante ale concluziilor sondajului:
- Conform sondajului, rata medie de satisfacţie a clienţilor noştri este de 8,29, mai mare decât valoarea de referinţă de 8,1. Clienţii au fost deosebit de mulţumiţi de calitatea produselor noastre, de asistenţa tehnică şi de calitatea instruirii.
- 81% dintre respondenţi consideră că Omron îşi face clienţii fericiţi respectându-şi promisiunile.
- Clienţii percep Omron ca o organizaţie fiabilă, flexibilă şi anticipativă, fapt evidenţiat şi printr-un punctaj net de recomandare (NPS) de 38%, care depăşeşte valoarea de referinţă din domeniu, respectiv 23%.
- Principalele motive care recomandă Omron sunt legate de calitatea produselor şi de servicii, reflectate în principalele motive pentru a colabora cu Omron, respectiv calitatea produselor, relaţia pe termen lung şi contactul cu personalul.
În conformitate cu declaraţia de misiune Omron „de a îmbunătăţi viaţa oamenilor şi a contribui la societate”, Omron a făcut o donaţie către World Wildlife Foundation (WWF) pentru fiecare chestionar completat.
Dacă doriţi să ne oferiţi feedback cu privire la calitatea produselor, la asistenţă tehnică sau la serviciul clienţi, contactaţi-ne.