Provocări în construcţia de maşini
Creşterea accelerată a economiilor cu salarii mici în sectorul construcţiilor de maşini înseamnă că producătorii de echipamente originale (OEM) au adeseori impresia că lucrează în umbra ameninţării importurilor ieftine. În prima serie de articole, Robert Brooks analizează caracteristicile „obligatorii” care vor menţine producătorii din construcţia de maşini din Marea Britanie în top, şi oportunităţile de a adăuga o valoare mai mare.
În ultimii 20 de ani, sectorul construcţiilor de maşini din Marea Britanie a cunoscut schimbări fundamentale. Desigur, acestea sunt în parte stimulate de noua tehnologie, dar într-o mai mare măsură se datorează necesităţii satisfacerii cerinţelor foarte variate ale utilizatorilor şi contracarării concurenţei cu costuri reduse nou intrate pe piaţă.
Există evident presiunea preţului, dar utilizatorii finali acordă mai mare atenţie vitezei, fiabilităţii, flexibilităţii şi costurilor de funcţionare. În acelaşi timp, cerinţa de a se diferenţia de concurenţă le impune constructorilor de maşini să construiască multe modele unice şi pentru scopuri speciale, în mod ideal fără impact asupra duratei sau costului de dezvoltare. Aceste două seturi de criterii par contradictorii, dar nu în mod inevitabil, deoarece cele mai recente tehnologii de automatizare le oferă constructorilor de maşini toate instrumentele de care au nevoie pentru a dezvolta proiecte de maşini mult superioare mai rapid şi cu un raport calitate - preţ mai bun.
Descărcaţi articolul complet mai jos