Rămâneţi conectaţi cu Serviciile de asistenţă virtuală OMRON | OMRON, România

Conectare

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Modificare parolă

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Rămâneţi conectaţi cu Serviciile de asistenţă virtuală OMRON

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Asistenţa virtuală de la OMRON este o soluţie de asistenţă de la distanţă care asigură consultanţă şi asistenţă tehnică uşoară, rapidă şi sigură. Asistenţa virtuală utilizează tehnologia de realitate augmentată pentru a ajuta la crearea celor mai bune utilaje, pe lângă identificarea şi rezolvarea problemelor de oriunde din lume.

  • Rămâneţi în legătură cu experţii noştri

    Beneficiaţi de asistenţă directă de la cei mai experimentaţi ingineri ai noştri printr-o conexiune interactivă la distanţă. Beneficiaţi de experienţa şi cunoştinţele noastre direct în fabrica dvs.

  • Reduceţi-vă costurile

    Remediaţi problemele rapid. Asistenţa virtuală este ideală pentru urgenţe, precum şi pentru utilaje simple care nu necesită vizite la faţa locului. Reduceţi costurile cu deplasarea prin înlocuirea vizitelor la sediu cu Serviciul nostru de asistenţă virtuală.

  • Creşteţi-vă productivitatea

    Timp de rezolvare mai scurt. Puteţi să programaţi o vizită de la distanţă şi să beneficiaţi de asistenţa noastră mai rapid decât printr-o vizită la sediu.

Contactaţi-ne pentru detalii

Funcţii cheie

Utilizaţi platforma dvs. preferată

Asistenţa virtuală de la OMRON este disponibilă atât pentru Android, cât şi pentru iOS.

Serviciul de asistenţă virtuală este perfect pentru:

  • Reparaţii şi întreţinere

    Produsele OMRON au fost făcute să reziste la nesfârşit. Totuşi, uneori pot să apară situaţii neaşteptate. În acest caz putem să ne conectăm la unitatea dvs. şi să verificăm conexiunile, codurile de eroare şi să vă ghidăm de la distanţă pentru rezolvarea problemei atunci când este posibil.

  • Inspecţie

    Specialiştii noştri în securitate şi robotică vă pot inspecta utilajul de la distanţă, pentru a găsi modalităţi de îmbunătăţire şi pentru a rezolva posibilele probleme. Contactaţi serviciile noastre de securitate şi robotică pentru detalii.

  • Instruire

    Pe lângă serviciile de eLearning, putem oferi şi cursuri virtuale de instruire pentru mai multe niveluri de abilităţi de programare. Prin echipa noastră de asistenţă tehnică sau managerul de cont, puteţi solicita de asemenea un curs personalizat care să fie asigurat la distanţă.

  • Servicii pe teren

    Uneori, asistenţa pe teren nu este posibilă dintr-un motiv sau altul. În acest caz, puteţi totuşi solicita asistenţa celor mai experimentaţi ingineri ai noştri pentru unitatea dvs. schimbând asistenţa pe teren cu Serviciul de asistenţă virtuală.

Acceptăm şi ochelari inteligenţi!

Dacă utilizaţi ochelari inteligenţi la sediul dvs., putem să vă oferim Serviciul de asistenţă virtuală şi în funcţie de cerinţele dvs. hands-free şi de mobilitate.

Contactaţi echipa noastră de suport asistenţă tehnică pentru a vedea ce ochelari inteligenţi acceptăm.

Contactaţi-ne pentru detalii

Servicii şi asistenţă

robot human fist bump fcard misc

Instruire

Puteţi explora portofoliul nostru extins de programe de instruire, vă puteţi conecta la mediul de eLearning sau puteţi obţine acces la materialele de curs pe care le-aţi utilizat în timpul uneia din numeroasele ore de curs organizate într-o sală de clasă, conectându-vă o singură dată.

citiţi mai mult
premium hotline support fcard sol

Servicii pe teren

Inginerii noştri de teren oferă asistenţă avansată şi asistenţă tehnologică atunci când aveţi nevoie de mai mult decât asistenţa standard.

citiţi mai mult