Conectare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Ne concentrăm pe satisfacția clienților

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Ne concentrăm pe satisfacția clienților

Sondajele clienților prezintă un nivel de satisfacţie mediu bun şi s-au identificat puncte de îmbunătăţire

Omron se dedică să ofere clienţilor săi tehnologii de automatizare care generează inovaţii în producţie, cât şi produse de calitate şi asistenţă pentru clienţi. Pentru a obţine mai multe detalii despre starea curentă a nivelului de satisfacţie a clientului şi pentru a identifica modalităţi de a îmbunătăţi experienţa clienţilor, efectuăm periodic sondaje ale clienţilor.

La finalul anului 2017, s-a realizat un sondaj la scară largă privind satisfacţia clienţilor Omron Europa în 14 ţări, din regiunea EMEA. Un chestionar online a fost trimis unui număr mare de contacte, prin care aceştia şi-au putut exprima nivelul de satisfacţie privind produsele Omron, performanţele noastre comparativ cu alţi producători, dar şi clasificarea importanţei diferitelor aspecte ale serviciilor Omron.

Iată un rezumat al rezultatelor şi concluziilor sondajului.

  • Nivelul mediu de satisfacţie a clienţilor bazat pe sondaj este de 8,4,mai mare decât valoarea medie de referinţă de 8,1. Comparativ cu alţi producători, respondenţii au identificat, de asemenea, că nivelul de asistenţă tehnică, serviciul pentru clienţi şi calitatea produselor au fost în mod clar în favoarea noastră.
  • 85% din respondenţi au fost de acord cu declaraţiile care îi fac fericiţi pe clienţii noştri prin respectarea promisiunilor şi 90% au răspuns că suntem uşor de abordat. De asemenea, Omron are o imagine foarte bună în ceea ce priveşte soluţionarea proactivă a problemelor şi contribuţia la dezvoltarea societăţii prin inovaţiile noastre.
  • 75% din respondenţi s-au identificat ca promoteri Omron. Pentru a complimenta calitatea produselor noastre, clienţii au subliniat calitatea serviciului nostru de asistenţă tehnică.

Dacă doriţi să ne oferiţi feedback cu privire la calitatea produselor, la asistenţă tehnică sau la serviciul clienţi contactaţi-ne.

Urmăriţi OMRON Industrial Automation pe LinkedIn