Crearea unei baze globale de clienţi realizând mai mult, mai rapid | Omron, România

Conectare

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Modificare parolă

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Crearea unei baze globale de clienţi realizând mai mult, mai rapid

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Crearea unei baze globale de clienţi realizând mai mult, mai rapid

Elevatorul de ambalaje de la Converging Solutions este utilizat pe scară largă în industria alimentară din Marea Britanie pentru stivuirea automată a ambalajelor preformate. Când compania a decis să concureze pe pieţele de produse nealimentare şi în alte ţări, avea nevoie ca utilajul să facă mai multe şi mai rapid.

În colaborare cu Omron, aceştia au făcut ca elevatorul să fie mai compact, mai uşor de instalat, mai versatil şi să aibă preţuri mai competitive. James Cruikshank, membru în conducerea ConSol şi Scott Stanley, director tehnic, explică această poveste de succes.

Cum să vii în întâmpinarea necesităţilor unor clienţi cu cerinţe din ce în ce mai mari

Conform explicaţiilor lui James Cruikshank, clienţii au în acest moment mai multe cerinţe, ceea ce înseamnă că utilajele trebuie să fie mai rapide şi avansate din punct de vedere tehnic. Compania Converging Solutions a ales să colaboreze cu Omron datorită gamei de produse dotate cu o multitudine de funcţii şi datorită asistenţei excelente, inclusiv instruire gratuită de software.

Parteneriatul cu Omron i-a permis companiei ConSol să dezvolte cel mai recent model de elevator cu funcţionalitate crescută, configurare mai rapidă, flexibilitate mai mare şi diagnosticare îmbunătăţită – la un preţ competitiv. Construcţia modulară, în combinaţie cu tehnologia de configurare automată („plug-and-play”) de la Omron, reduce timpii de fabricaţie şi optimizează fiabilitatea pentru a menţine durata de funcţionare a utilajului.

Mai multe referinţe de la clienţi

eu collage costumerreference 420x170 v1 sol

Referinţe clienţi

La Omron, ne place să îi ascultam pe clienţii noştri. Am putea petrece întreaga zi ascultându-le nevoile - ne ajută să venim cu idei noi. Şi deoarece ne-am ascultat clienţii care folosesc utilajele de ambalare timp de peste 20 de ani, nu veţi fi surprinşi să descoperiţi că am avut câteva idei foarte inspirate.

citiţi mai mult