Ce putem face pentru dumneavoastră

Iată de ce vă puteţi baza pe serviciile noastre:

  • Centrul European de Reparaţii cu ingineri calificaţi, cele mai noi tehnologii şi calitate superioară;
  • Ridicarea directă de la client şi livrarea la client a produsului, oriunde în Uniunea Europeană;
  • Pachet de trei tipuri de reparaţii pentru sistemele de automatizare: - Prioritate (reparaţii în 24 de ore) - Standard (reparaţii în 3 zile lucrătoare) - Economic (reparaţii în 10 zile lucrătoare);
  • Pachet de două tipuri de reparaţii pentru sistemele mecatronice: - Standard (reparaţii în 5 zile lucrătoare) - Economic (reparaţii în 10 zile lucrătoare) *Durata reparaţiilor nu include durata transportului;
  • Reparaţii gratuite pentru produsele în garanţie, conform termenilor Omron;
  • Preţ fix pentru repararea produselor atunci când reparaţia nu intră în garanţie;
  • Pentru produsele reparate se oferă garanţie 1 an pentru orice componentă înlocuită sau reparată, valabilă începând cu data la care are loc reparaţia în Centrul European de Reparaţii Omron.
  • Produsul reparat este returnat împreună cu raportul standard de reparaţii. La cerere se poate întocmi un raport detaliat sau o analiză detaliată.

Dacă completați formularul de solicitare de reparație vă vom trimite o cotație de reparație gratuită exclusiv pentru produsul dumneavoastră.

Mai multe informații importante

  • Conținutul serviciilor de reparație se poate schimba oricând, fără o notificare prealabilă.
  • Procedurile vamale pot întârzia solicitările de reparație din afara Uniunii Europene.
  • Unele produse Omron nu pot fi reparate in regimul expres.