Reparaţii în 5 zile*

5 paşi simpli pentru reparaţii rapide în 5 zile.

1. Comunicaţi problema către Omron

Dacă aveţi nevoie de reparaţii, contactaţi distribuitorul sau departamentul postvânzare local al Omron.

2. Autorizarea reparaţiilor

Omron vă va trimite o confirmare a solicitării de reparaţii şi, dacă este cazul, o cotaţie de preţ.

3. Ambalaţi produsul pentru transport

Verificaţi dacă produsul este ambalat corect într-o cutie.

4. Contactaţi agenţia locală DHL

Indicaţi numărul special de cont Omron şi DHL vă preia coletul.

5. DHL vă returnează produsul reparat

Produsul reparat şi testat, împreună cu un raport de reparaţii, vă este returnat în următoarele 5 zile lucrătoare!

*Observaţie

Serviciul de reparaţii în 5 zile nu este disponibil pentru toate produsele Omron. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactaţi agenţia locală Omron.