Conectare

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Modificare parolă

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Înregistrare

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru că v-aţi înregistrat la Omron

Un mesaj e-mail pentru finalizarea creării contului dvs. a fost trimis la

Întoarceți-vă la site-ul web

să obţineţi accesul direct

Completaţi-vă detaliile mai jos şi obţineţi accesul direct la conţinutul de pe această pagină

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Întâmpinăm dificultăţi tehnice. . Formularul dumneavoastră nu a fost preluat cu succes. Vă rugăm să acceptaţi scuzele noastre şi să încercaţi încă odată mai târziu. Detalii: [details]

Download

Vă mulţumim pentru interesul dvs.

Acum aveţi acces la Reparaţii în 5 zile*

A fost trimis un mesaj e-mail de confirmare la

Continuaţi la pagină

Vă rugăm să vă sau să obţineţi accesul direct pentru a descărca acest document.

Reparaţii în 5 zile*

5 paşi simpli pentru reparaţii rapide în 5 zile.

1. Comunicaţi problema către Omron

Dacă aveţi nevoie de reparaţii, contactaţi distribuitorul sau departamentul postvânzare local al Omron.

2. Autorizarea reparaţiilor

Omron vă va trimite o confirmare a solicitării de reparaţii şi, dacă este cazul, o cotaţie de preţ.

3. Ambalaţi produsul pentru transport

Verificaţi dacă produsul este ambalat corect într-o cutie.

4. Contactaţi agenţia locală DHL

Indicaţi numărul special de cont Omron şi DHL vă preia coletul.

5. DHL vă returnează produsul reparat

Produsul reparat şi testat, împreună cu un raport de reparaţii, vă este returnat în următoarele 5 zile lucrătoare!

*Observaţie

Serviciul de reparaţii în 5 zile nu este disponibil pentru toate produsele Omron. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să contactaţi agenţia locală Omron.